Frivillig til Himmelske Dage på Heden

– vil du være med?

Vi glæder os til Himmelske Dage i Herning. Det bliver en fest! Og som ved alle andre fester er der brug for mange hjælpende hænder for at Himmelske Dage på Heden kan blive en succes.
Vil du være med til nogle af de frivillige opgaver?
- så tjek mulighederne nedenfor og tilmeld dig.

Tak fordi du vil være med. Husk arbejdsfællesskab er godt fællesskab!

Frivillig politik

Frivillige betaler selv for deres deltagerbillet til Himmelske Dage (også Showet i Boxen).
Frivillige betaler selv overnatning og kost

Frivillige tildeles veste efter behov. Veste kan afhentes i Himmelske Dage sekretariatet.
På Himmelske Dage sekretariatet er der samlingssted for frivillige.

Som frivillig er du inviteret til den store Frivillighedsfest mandag 24. juni kl. 18 – 22.

Bemanding af Himmelske dage sekretariatet

Sekretariatet for Himmelske Dage placeres centralt i Herning by. Her er der brug for en vært som sørger for at der er kaffe på kanden og frugt i skålen, samt har nøgle til stedet.

Behov torsdag: 1 personer på hver af vagterne (kl. 12-15) (kl. 15-18) kl. (18-22)
Behov fredag: 1 personer på hver af vagterne (kl. 8-9) (kl. 10-12) (kl. 12-16) (kl. 16-20)
Behov lørdag: 1 personer på hver af vagterne (kl. 8-9) (kl. 10-13) (kl. 13-17)

Tilmeld dig her

Frivillige som hjælper ved Det himmelske Show i Jyske Bank Boxen

”Det Himmelske Show har også brug for frivillige lørdag eftermiddag/aften til bl.a. velkomst, værter, kørsel med kunstnere (skal stille med egen bil), billettering, m.v.. Specielt mangler der en teamleder med ansvar for al transport af kunstnere samt et teamleder for P-vagterne.

Kontakt: Hermann Christensen, mobil 61716808 hermann.c.@mail.dk

Tilmeld dig her

Guider fredag

Der er brug for guider til at hjælpe deltagere i Himmelske Dage med at finde rundt i Herning.

Behov fredag: 1-2 personer på hver af følgende steder 1. Ved den sydlige ende af Torvet 2. Ved indgangen til Mulighedernes Marked 3. Ved indgangen til Huset No. 7 i følgende to tidsperioder (kl. 10-12) (kl. 14-18)

Tilmeld dig her

Guider lørdag (herunder til jubilæumsgudstjenesten i Herning Kirke)

Der er brug for guider til at hjælpe deltagere i Himmelske Dage med at finde rundt i Herning.

Behov lørdag: 1-2 personer på hver af følgende steder 1. Ved den sydlige ende af Torvet, 2. Ved indgangen til Mulighedernes Marked 3. Ved indgangen til Huset No. 7 i følgende to tidsperioder (kl. 10-12) (kl. 14-18) + 4 personer i forbindelse med jubilæumsgudstjenesten.

Tilmeld dig her

Guider på velkomstdag (herunder åbningsgudstjenesten)

Der er brug for guider til at hjælpe deltagere i Himmelske Dage med at finde rundt i Herning.

Behov: 15 personer fordelt i byen.

Tilmeld dig her

Hentning af genbrugsvarer

Der er brug for to – fire personer med kørekort og bil, der kan afhente genbrugsvarer (sko, krus og trøjer) hos div. genbrugsbutikker i Herning området. Varerne skal bruges til udsmykning og uddeling. Der indsamles mellem 1. – 10. maj.

Tilmeld dig her

Hus-værter

Til hver af de ca. 15 lokaliteter, som vi benytter på Himmelske Dage skal der være hus-værter, som sørger for at lokaliteterne er åbne og er klar til anvendelse i løbet af dagene.

Behov: En ansvarlig på hver lokalitet fra kl. 8.30 – 22.00 torsdag, fredag og lørdag (dog kun til kl. 18)

Tilmeld dig her

Informationspersonale til informationsvogne (torsdag, fredag og lørdag)

Særligt på opstartsdagen men også løbende er der brug for bemanding af informationen på Himmelske Dage. Det er i informationen man får udleveret armbånd og deltagerpakke.

Behov torsdag: 8 personer på hver af vagterne (kl. 12-15) (kl. 15-18) kl. (18-22)
Behov fredag: 4 personer på hver af vagterne (kl. 8-9) (kl. 10-12) (kl. 12-16) (kl. 16-20)
Behov lørdag: 4 personer på hver af vagterne (kl. 8-9) (kl. 10-13) (kl. 13-17)

Tilmeld dig her

Komunikation

Du behøver ikke være flyvende som journalist eller fotograf - vi har brug for hjælp til mange platforme. Alt lige fra Facebook, Instagram over hjemmeside til aviser og TV.
Så skal vi nok finde ud af i fællesskab, hvordan vi bruger din hjælp bedst muligt.

Tilmeld dig her

Ophængning af skilte på gågaden

Ned gennem gågade skal der ophænges bannere og sko. Der er brug for seks – otte personer.


Tilmeld dig her

Opstilling af A-skilte

Alle A-skiltene 40 – 60 stk. skal køres ud og opstilles i Herning midtby. Der er lavet kort over pladserne. Der skal bruge min. 5 hold af to personer med kørekort og bil.


Tilmeld dig her

Pakning af deltagerposer

Der er brug for 8 personer, som i ugen op til Himmelske Dage til at pakke de deltager poser som skal uddeles til deltager der har købt billet. Der pakkes på KFUM&KFUK i Herning fra tirsdag den 21. maj.

Tilmeld dig her

Velkommere

På opstartsdagen for Himmelske Dage vil vi gerne byder deltagere og gæster velkommen. Til det skal der bruges 15-20 personer. Velkommerne får uddelt vest, så de er genkendelige. Hvor det er muligt vil velkommerne få udleveret en stak deltagermagasiner til salg.


Tilmeld dig her

Følg os

Følg os og få sidste nyt, indblik i forberedelserne og masser af liveopdateringer under arrangementet på:

Kontakt

Anne Mie Skak Johanson
Sekretær for Himmelske dage på Heden

Mobil: +45 61223560 
Mail: info@himmelskedage.dk

www.danskekirkedage.dk

Nyhedsbrev

Copyright © 2018 Himmelske dage på Heden