Frivillig til Himmelske Dage på Heden

– vil du være med?

Vi glæder os til Himmelske Dage i Herning. Det bliver en fest! Og som ved alle andre fester er der brug for mange hjælpende hænder for at Himmelske Dage på Heden kan blive en succes.
Vil du være med til nogle af de frivillige opgaver?
- så tjek mulighederne nedenfor og tilmeld dig.

Tak fordi du vil være med. Husk arbejdsfællesskab er godt fællesskab!

Frivillig politik

Frivillige betaler selv for deres deltagerbillet til Himmelske Dage (også Showet i Boxen).
Frivillige betaler selv overnatning og kost

Frivillige tildeles veste efter behov. Veste kan afhentes i Himmelske Dage sekretariatet.
På Himmelske Dage sekretariatet er der samlingssted for frivillige.

Som frivillig er du inviteret til den store Frivillighedsfest mandag 24. juni kl. 18 – 22.

Bemanding af Himmelske dage sekretariatet

Sekretariatet for Himmelske Dage placeres centralt i Herning by. Her er der brug for en vært som sørger for at der er kaffe på kanden og frugt i skålen, samt har nøgle til stedet.

Behov torsdag: 1 personer på hver af vagterne (kl. 12-15) (kl. 15-18) kl. (18-22)
Behov fredag: 1 personer på hver af vagterne (kl. 8-9) (kl. 10-12) (kl. 12-16) (kl. 16-20)
Behov lørdag: 1 personer på hver af vagterne (kl. 8-9) (kl. 10-13) (kl. 13-17)

Tilmeld dig her

Det himmelske Show i Jyske Bank Boxen

Du har mulighed for at arbejde med spændende mennesker i et show-miljø og sikre en fantastisk gennemførelse af Det Himmelske Show.
Torsdag d. 30. maj er der flere 8-timers vagter for mænd med gode muskler til at hjælpe med opsætning af lyd og lys. Igen nedtagning natten efter showet.
Torsdag, fredag og lørdag er der brug for ”Runners”, der med deres bil, står til rådighed for at køre med sidste øjebliks-opgaver. Skal være serviceminded og selvstændige.
Fredag og lørdag mangler vi ”Hands til scenen”. En skal meget gerne være med klatrecertifikat, der kan arbejde sammen med en anden professionel, der har ansvaret.

Fredag og lørdag til at hjælpe med kameralys og følgespot kl. 9-23 (er backstage under showet)
Der ud over er der om lørdagen masser af 5 timers vagter op til Showet med forskellige opgaver ud i selve Boxen og forhal.Så mange frivillige får mulighed for at se showet, andre vil være back-stage og følge med derfra. Tak for DIN hjælp

Kontakt: Hermann Christensen, mobil 61716808 hermann.c.@mail.dk

Tilmeld dig her

 

Se liste her

Områder

Opgaver

Dato

Tid

Service Team

Velkomst

01.06.2019

15.00-20.00

 

Billet kontor

01.06.2019

15.00-20.00

 

check af billetter

01.06.2019

15.00-20.30

 

Udlevering af armbånd til gospel

01.06.2019

08.00-10.00

 

Vagt ved flugt veje

01.06.2019

15.00-19.30

Værter

Vise folk på plads

01.06.2019.

15.00-20.00

 

Overvåge sal
(strategiske steder)

01.06.2019.

15.00-23.00

VIP lounge

Vise folk på plads, være ved elevatoren,
vise ned til salen, vise vej til Rock bar, vært

01.06.2019.

15.00-20.00

Transport

Hente og bringe folk/kunstnere

30.05-02.06.19

Forskelligt

 

Runners

30.05.2019.

09.00-22.00

 

Runners

31.05.2019.

09.00-22.00

 

Runners

01.06.2019.

09.00-20.00

Tekniske hands

Hands på lys - Opsætning

30.05.2019.

07.00-15.00

 

Hands på lys - Opsætning

30.05.2019.

15.00-23.00

 

Hands på lys - Nedtagning

01.06.2019.

23.00-04.00

 

Hands på lyd - Opsætning

30.05.2019.

07.00-15.00

 

Hands på lyd - Opsætning

30.05.2019.

15.00-23.00

 

Hands på lyd - Nedtagning

01.06.2019.

23.00-04.00

 

Hands til scenen

31.05.2019.

09.00-23.00

 

Hands til scenen

01.06.2019.

11.00-23.00

 

Kameralys

31.05.2019.

09.00-23.00

 

Kameralys

01.06.2019.

11.00-23.00

 

Følgespot

31.05.2019.

09.00-23.00

 

Følgespot

01.06.2019.

11.00-23.00

Show

Backstage (forplejning/oprydning)

31.05.2019.

10.00-20.00

 

Backstage (forplejning/oprydning)

01.06.2019.

08.30-22.30

Mest inden showstart, så show ses fra ”sidelinien”

Guider fredag

Der er brug for guider til at hjælpe deltagere i Himmelske Dage med at finde rundt i Herning.

Behov fredag: 1-2 personer på hver af følgende steder 1. Ved den sydlige ende af Torvet 2. Ved indgangen til Mulighedernes Marked 3. Ved indgangen til Huset No. 7 i følgende to tidsperioder (kl. 10-12) (kl. 14-18)

Tilmeld dig her

Guider lørdag (herunder til jubilæumsgudstjenesten i Herning Kirke)

Der er brug for guider til at hjælpe deltagere i Himmelske Dage med at finde rundt i Herning.

Behov lørdag: 1-2 personer på hver af følgende steder 1. Ved den sydlige ende af Torvet, 2. Ved indgangen til Mulighedernes Marked 3. Ved indgangen til Huset No. 7 i følgende to tidsperioder (kl. 10-12) (kl. 14-18) + 4 personer i forbindelse med jubilæumsgudstjenesten.

Tilmeld dig her

Guider på velkomstdag (herunder åbningsgudstjenesten)

Der er brug for guider til at hjælpe deltagere i Himmelske Dage med at finde rundt i Herning.

Behov: 15 personer fordelt i byen.

Tilmeld dig her

Værter på Mulighedernes Marked

Der er brug for værter, som vil anvise og hjælp folk på Mulighedernes Marked og være kontaktpersoner, hvis der opstår vanskeligheder. Man er vært sammen med en anden og i  to en aftalt tidsperiode på to-tre timer. Det gælder kun i Markedets åbningstider. særligt mangler der værter torsdag.

Tilmeld dig her

Hjælpere til Ungedøgn

Det bliver sjovt og med fuld fart. Vi mangler frivillige hænder til Ungedøgn, til at sætte op fredag og til at være tilstede under døgnets afvikling. Man kan melde sig til afgrænsede tidsperioder.

Tilmeld dig her

Hus-værter

Til hver af de ca. 15 lokaliteter, som vi benytter på Himmelske Dage skal der være hus-værter, som sørger for at lokaliteterne er åbne og er klar til anvendelse i løbet af dagene.

Behov: En ansvarlig på hver lokalitet fra kl. 8.30 – 22.00 torsdag, fredag og lørdag (dog kun til kl. 18)

Tilmeld dig her

Informationspersonale til informationsvogne (torsdag, fredag og lørdag)

Særligt på opstartsdagen men også løbende er der brug for bemanding af informationen på Himmelske Dage. Det er i informationen man får udleveret armbånd og deltagerpakke.

Behov torsdag: 8 personer på hver af vagterne (kl. 12-15) (kl. 15-18) kl. (18-22)
Behov fredag: 4 personer på hver af vagterne (kl. 8-9) (kl. 10-12) (kl. 12-16) (kl. 16-20)
Behov lørdag: 4 personer på hver af vagterne (kl. 8-9) (kl. 10-13) (kl. 13-17)

Tilmeld dig her

Kommunikation

Du behøver ikke være flyvende som journalist eller fotograf - vi har brug for hjælp til mange platforme. Alt lige fra Facebook, Instagram over hjemmeside til aviser og TV.
Så skal vi nok finde ud af i fællesskab, hvordan vi bruger din hjælp bedst muligt.

Tilmeld dig her

Ophængning af skilte på gågaden

Ned gennem gågade skal der ophænges bannere og sko. Der er brug for seks – otte personer.


Tilmeld dig her

Velkommere

På opstartsdagen for Himmelske Dage vil vi gerne byder deltagere og gæster velkommen. Til det skal der bruges 15-20 personer. Velkommerne får uddelt vest, så de er genkendelige. Hvor det er muligt vil velkommerne få udleveret en stak deltagermagasiner til salg.


Tilmeld dig her

DET HIMMELSKE SHOW

Du har mulighed for at arbejde med spændende mennesker i et show-miljø og sikre en fantastisk gennemførelse af Det Himmelske Show.

Torsdag d. 30. maj er der flere 8-timers vagter for mænd med gode muskler til at hjælpe med opsætning af lyd og lys. Igen nedtagning natten efter showet.

Torsdag, fredag og lørdag er der brug for ”Runners”, der med deres bil, står til rådighed for at køre med sidste øjebliks-opgaver. Skal være serviceminded og selvstændige.

Fredag og lørdag mangler vi ”Hands til scenen”. En skal meget gerne være med klatrecertifikat, der kan arbejde sammen med en anden professionel, der har ansvaret.

Fredag og lørdag til at hjælpe med kameralys og følgespot kl. 9-23 (er backstage under showet)

Der ud over er der om lørdagen masser af 5 timers vagter op til Showet med forskellige opgaver ud i selve Boxen og forhal.Så mange frivillige får mulighed for at se showet, andre vil være back-stage og følge med derfra. Tak for DIN hjælp

Følg os

Følg os og få sidste nyt, indblik i forberedelserne og masser af liveopdateringer under arrangementet på:

Kontakt

Anne Mie Skak Johanson
Sekretær for Himmelske dage på Heden

Mobil: +45 61223560 
Mail: info@himmelskedage.dk

www.danskekirkedage.dk

Nyhedsbrev

Copyright © 2018 Himmelske dage på Heden